ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnegoDrukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego

Szczegóły informacji

Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Ogłoszono dnia: 2017-01-02 12:49:18

Termin załatwienia

Organ w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia, może, w drodze decyzji, wnieść sprzeciw.

Osoba kontaktowa

Małgorzata Białek

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Naczelnik Wydziału – Pani Małgorzata Białek - nr tel. +48 63 2223 260
Pracownicy Wydziału – nr tel. +48 63 2223 261-265, 63 2223 269, 63 2223 228, 63 2223 270

Telefon kontaktowy

+48 63 2223 260

Adres e-mail

budownictwo@powiat.turek.pl

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

Wymagane Dokumenty

Do zgłoszenia budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego należy dołączyć:
1. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
2. Cztery egzemplarze projektu budowlanego podpisane przez osobę sporządzającą projekt i posiadająca stosowne uprawnienia budowlane.
3. Zaświadczenie projektanta (projektantów) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień opracowania projektu budowlanego.
4. Pełnomocnictwo (jeśli jest ustanowiony pełnomocnik)
5.Decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
6.Decyzja zezwalająca na wyłączenie z gruntów z produkcji rolnej lub informacja o braku takiej potrzeby (jeśli jest wymagane)
7. Pozwolenie właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków (jeśli jest wymagane)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karina Kozłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Białek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-02 12:48:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-02 12:49:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-15 08:42:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1957 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony