ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130 000 PLN

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 1
Data ogłoszenia
2022-10-12
Termin składania ofert / wniosków
2022-10-31 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa budynku administracyjno- biurowego na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
Lp 2
Data ogłoszenia
2022-07-07
Termin składania ofert / wniosków
2022-07-15 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2018 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
Lp 3
Data ogłoszenia
2020-02-05
Termin składania ofert / wniosków
2020-02-20 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
"Dostawa (zakup) samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Turku"
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • 1. Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 9.6 MiB)
  • 1a. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 540024035-N-2020 z dnia 10-02-2020 r. (PDF, 1.1 MiB)
  • 10. Zapytanie do treści SIWZ z dnia 6 lutego 2020 roku wraz z odpowiedzią (PDF, 158.3 KiB)
  • 11. Zapytanie do treści SIWZ z dnia 6 lutego 2020 roku wraz z odpowiedzią (PDF, 649.9 KiB)
  • 12. Zapytanie do treści SIWZ z dnia 10 lutego 2020 roku wraz z odpowiedzią (PDF, 534.5 KiB)
  • 13. Zapytanie do treści SIWZ z dnia 14 lutego 2020 roku wraz z odpowiedzią (PDF, 483.7 KiB)
  • 14. Zapytanie do treści SIWZ z dnia 14 lutego 2020 roku wraz z odpowiedzią (PDF, 484.7 KiB)
  • 15. Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Zapytania do SIWZ (paczka Winrar) (RAR, 1.8 MiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 834.8 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 836.5 KiB)
Lp 4
Data ogłoszenia
2019-06-19
Termin składania ofert / wniosków
2019-07-25 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa telebimów promocyjnych na wyposażenie szkół ZST w Turku i ZSR CKP w Kaczkach Średnich na potrzeby promocji projektu „Nowoczesne technologie w kształceniu zawodowym elementem rozwoju gospodarczego obszaru funkcjonalnego powiatów tureckiego i kolskiego” - Numer referencyjny: IZP.272.20.2019
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • 1. Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 173.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 834 KiB)
  • Uchwała nr 173/2019 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 31 lipca 2019 roku w sprawie odrzucenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (PDF, 1.7 MiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 4.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 147.3 KiB)
Lp 5
Data ogłoszenia
2018-10-19
Termin składania ofert / wniosków
2018-12-14 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa optycznego skanera pomiarowego 3D na wyposażenie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku (II)
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.7 MiB)
  • SIWZ (PDF, 984.1 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 963.8 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 482.1 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitało (PDF, 387.3 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - oświadczenie o podatkach (PDF, 318.2 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (PDF, 305.1 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 2.2 MiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - JEDZ (PDF, 588.8 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - instrukcja wypełniania JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ - klauzula inf. RODO (PDF, 365.7 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ - interpretacja (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. do SIWZ w wersji edytowalnej (7Z, 859.6 KiB)
  • Zapytania do SIWZ wraz z odpowiedziami (PDF, 431.9 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 364.6 KiB)
  • Zmieniona SIWZ (PDF, 975.1 KiB)
  • zm. zał. nr 1 - SOPZ (PDF, 445.9 KiB)
  • zm. zał. nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 482.1 KiB)
  • zm. zał. nr 2 - formularz ofertowy - zał. w wersji edytowalnej (DOC, 665 KiB)
  • Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji opublikowane w dniu 31.10.2018 (PDF, 283.7 KiB)
  • Zapytanie do SIWZ wraz z odpowiedzią (PDF, 230.6 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 1.3 MiB)
  • zm. SIWZ (PDF, 1.1 MiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 483.3 KiB)
  • zm. zał. nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (DOC, 667 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ - identyfikator postępowania (ASC, 700 B)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 5.2 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 190.3 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 235.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 807.7 KiB)
Lp 6
Data ogłoszenia
2018-08-22
Termin składania ofert / wniosków
2018-09-05 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy kategorii B dla ZSR CKP w Kaczkach Średnich
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 9.6 MiB)
  • SIWZ (PDF, 532.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 2.9 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 364.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy w wersji edytowalnej (DOC, 656.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (PDF, 176.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania w wersji edytowalnej (DOC, 122.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitałowej (PDF, 205.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitałowej w wersji edytowalnej (DOC, 132.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 7.2 MiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - klauzula inf. RODO (PDF, 195.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30-08-2018 500208448-N-2018 (PDF, 424.2 KiB)
  • SIWZ (po zmianie w dniu 30-08-2018) (PDF, 541 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (po zmianie w dniu 30-08-2018) (PDF, 2.9 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (po zmianie w dniu 30-08-2018) (PDF, 364.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy w wersji edytowalnej (DOC, 654 KiB)
  • Pytania do SIWZ z dnia 30-08-2018 wraz z odpowiedziami (PDF, 751 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 584 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 670 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.5 MiB)
Lp 7
Data ogłoszenia
2018-03-10
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-23 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa optycznego skanera pomiarowego 3D na wyposażenie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 180 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 3.8 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 337.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej (PDF, 389.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie podatki (PDF, 320.6 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o zakazie ubiegania się o zamówienie (PDF, 306.8 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 7.8 MiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - JEDZ (PDF, 569.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - instrukcja JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Załączniki w wersji edytowalnej (RAR, 1 MiB)
  • Zapytania do SIWZ wraz z odpowiedziami (PDF, 1.1 MiB)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 376.1 KiB)
  • zm. SIWZ (PDF, 1017.8 KiB)
  • zm. Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 3.8 MiB)
  • zm. Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 342.2 KiB)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 71.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 180.6 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 213.6 KiB)
  • Uchwała nr 745/2018 ws. unieważnienia postępowania (PDF, 350.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 863.7 KiB)