ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130 000 PLN

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Dostawa laptopów dla szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego i Starostwa Powiatowego w Turku”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Dostawa laptopów dla szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego i Starostwa Powiatowego w Turku”.

Szczegóły informacji

„Dostawa laptopów dla szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego i Starostwa Powiatowego w Turku”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Nr UZP: 761183-N-2020

Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-12-15 11:00:00

Ogłoszono dnia: 2020-12-03 przez Roman Kacprzak

Treść:

UWAGA!!!!!!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15.12.2020 GODZ. 10.00
 
TERMIN OTWARCIA OFERT: 15.12.2020 GODZ. 11.00
 
Informujemy, że otwarcie ofert odbędzie się poprzez transmisję on-line
przy czym wyklucza się możliwość uczestnictwa w sesji otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego.
Transmisja będzie dostępna w dniu 15.12.2020 r. od godz. 11.00.
Możliwość śledzenia transmisji sesji otwarcia ofert będzie dostępna na stronie: http://bbb.powiat.turek.pl/b/mal-7ny-wg7
 
 
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów w ilości 4 szt. dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji Wojewody Wielkopolskiego na realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i środków własnych Powiatu Tureckiego
oraz
 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim dostawa laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla:
a)  5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku – 14 sztuk
b)  5-letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia  Praktycznego w Kaczkach Średnich – 14 sztuk;
c) 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku – 4 sztuki.
To zamówienie jest podzielone na części. 
Część nr 1„Dostawa 4 szt. laptopów dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku”
Część nr 2„Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5-letniego technikum  w Zespole Szkół Technicznych w Turku”
Część nr 3„Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5- letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich”Część nr 4
„Dostawa 4 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku
Informacja:
Zgodnie z SIWZ Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany oferty winny być doręczone na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian w ofercie winno być opakowane, tak jak oferta z dopiskiem „zmiana oferty“ lub „wycofanie oferty“.
Składanie ofert zostało wyznaczone na 15.12.2020 do godz. 10:00. Jeśli do tego czasu oferenci, którzy do tej pory złożyli już oferty nie wycofają lub nie zmienią oferty to złożona oferta zostanie potraktowana jako oferta złożona w postępowaniu i otwarta w dniu 15.12.2020 o godz. 11:00.
 
Uwaga: Jeżeli do dnia otwarcia ofert nie będzie możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert (z uwagi na epidemię koronawirusa), procedura otwarcia ofert w w/w postępowaniu będzie transmitowana w dniu otwarcia ofert online poprzez stronę internetową. Link pozwalający otworzyć transmisję sesji otwarcia ofert zostanie umieszczony na stronie BIP Powiatu Tureckiego pod ogłoszeniem i specyfikacją (SIWZ) przedmiotowego postępowania :
http://www.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/163/status/rodzaj/wzp/zwr/0/
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-03 10:48:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-03 12:16:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-31 09:23:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
939 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony