ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.5.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.5.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. funduszy zewnętrznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2017-09-12

Ogłoszono dnia: 2017-09-12 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-09-25 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.5.2017

Zlecający: Starosta Turecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub finanse i rachunkowość,
  2. doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych (należy udokumentować projekty – wnioski o dofinansowanie, w których kandydat brał udział),
  3. znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (Dz.U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.),
– Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. (Dz.U. z 2016r. poz. 814 ze zm.),
– Ustawa o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm.),
Ustawa o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.),
– Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177),
– Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016r., poz. 922),
– Ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 z dnia 11 lipca 2014r. (Dz.U. z 2017r., poz. 1460),
– Ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 z dnia 29 sierpnia 2014r. (Dz.U. z2014r., poz. 1146),
– Uchwała Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 20 stycznia 2017r. – Wytyczne Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014 – 2020 w sprawie zasad rozliczania projektów realizowanych w ramach osi priorytetowych 1, 2, 3, 4, 5 i 9,
– Uchwała Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie przyjęcia Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
– Wytyczne z dnia 19 września 2016r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020,
  1. znajomość projektów współfinansowanych z funduszy europejskich realizowanych przez Powiat Turecki w ramach WPRO na lata 2014-2020,
  2. inicjatywa i samodzielność w działaniu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej oraz innych    zewnętrznych środków finansowych;
  2. przygotowywanie projektów w celu pozyskania środków finansowych na zadania współrealizowane przez UE oraz instytucje i organizacje działające w kraju;
  3. pomoc i czynny udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej dotyczącej pozyskiwania funduszy zewnętrznych;
  4. planowanie budżetowe i prowadzenie rozliczeń  środków finansowych pochodzących ze źródeł zewnętrznych;
  5. prowadzenie analizy finansowo – księgowej realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  6. bieżący kontakt z krajowymi i regionalnymi instytucjami zaangażowanymi w proces  realizacji polityki regionalnej UE;
  7. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi instytucji zarządzających funduszami zewnętrznymi;
  8. administrowanie złożonymi wnioskami o dofinansowanie na etapie ubiegania się o środki, w trakcie ich realizacji i rozliczania;
  9. przygotowywanie i składanie organom nadzorującym sprawozdań i raportów z realizacji projektów współfinansowanych z pozyskanych funduszy;
  10. bieżące monitorowanie zmian w przepisach proceduralnych dotyczących realizacji współfinansowanych projektów i informowanie o zmianach odpowiednie komórki organizacyjne Urzędu, uczestniczące w realizacji projektu;
  11. gromadzenie i udostępnianie organizacjom i mieszkańcom informacji
    o programach pomocowych krajowych i zagranicznych;
  12. współpraca z innymi samorządami w zakresie pozyskiwania środków;
  13. współtworzenie strategii rozwoju lokalnego;
  14. przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów realizowanych ze środków UE.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
  2. list motywacyjny – podpisany;
  3. życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
  4. kserokopia dokumentu tożsamości;
  5. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
  7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
  8. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-25 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.09.2017 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. funduszy zewnętrznych”.
 
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
  1. dnia 26.09.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
  2. dnia 02.10.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony