ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia różne Starostwa Powiatowego w Turku

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku w zakresie udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej oraz świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

     Zarząd Powiatu Tureckiego informuje, iż w dniu 25 listopada 2021 r. rozstrzygnięto otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku dwóch punktów poradnictwa, z czego jeden przeznacza się na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, a drugi na świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
 
W załączniku:
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku w zakresie prowadzenia punktu NPP oraz punktu NPO.
 
 Starosta Turecki
/-/ Dariusz Kałużny
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-25 13:26:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Kliś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-25 13:35:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Kliś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-25 13:35:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5472 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Opłata jednorazowa

Załączniki

  • Opłata jednorazowa (DOCX, 9.9 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2021-11-24 14:13:25 | Data wytworzenia informacji: 2021-11-24 | Zgłoszenie wniesienia opłaty jednorazowej z uwzględnieniem przysługującej bonifikaty od przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów mieszkaniowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Dybus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-24 14:10:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Grędkiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-24 14:13:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Grędkiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-24 14:13:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4861 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki konsultacji projektu Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia "Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022".

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄD POWIATU TURECKIEGO
 
ogłasza wyniki konsultacji projektu Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
 
Konsultacje projektu Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022” przeprowadzono zgodnie z uchwałą Rady Powiatu Tureckiego nr XLV/299/2010 z dnia 28 września 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi
i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
 
Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji wraz z projektem Programu, formularzem do zgłaszania opinii lub uwag zamieszczone zostało w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.powiat.turek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Turku.
 
Konsultacje przeprowadzone były w terminie od 25.10.2021 do 08.11.2021 roku do godz. 1400.
 
Do udziału w konsultacjach zaproszone były organizacje pozarządowe i podmioty wymienione
w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Powiatu Tureckiego.
 
Celem konsultacji było zebranie opinii i uwag od ww. podmiotów na temat projektu Programu, które należało składać w formie pisemnej w Starostwie Powiatowym w Turku bądź przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: .
 
W wyznaczonym terminie organizacje pozarządowe oraz podmioty o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, nie zgłosiły żadnych opinii lub uwag do projektu Programu.
 
Starosta Turecki
             /-/
 Dariusz Kałużny

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-09 13:54:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-09 13:56:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-09 13:56:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
898 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie realizacji zadania publicznego pn. „Rodzinny Mikołajkowy Turniej mini piłki siatkowej”.
 
W dniu 3 listopada 2021 r. do Urzędu Starostwa Powiatowego w Turku wpłynęła oferta złożona przez  Klub Sportowy „Volley” Turek, z siedzibą przy ul. Sportowej 9a w Turku, na dofinansowanie realizacji zadania publicznego, w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej pod nazwą „Rodzinny Mikołajkowy Turniej mini piłki siatkowej” z pominięciem otwartego konkursu ofert - zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku odziałalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.).
Na posiedzeniu w dniu 9 listopada 2021 r. Zarząd Powiatu Tureckiego uznał celowość realizacji zadania publicznego przez ww. podmiot. Na podstawie art. 19a ustawy zamieszcza się ofertę:
  1. w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.powiat.turek.pl;
  2. na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Turku www.powiat.turek.pl;
  3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku.
 
Uwagi dotyczące oferty należy składać do dnia 16 listopada 2021 r. na adres:
  1. poczty elektronicznej:  ;
  2. pisemnie: Starostwo Powiatowe w Turku, 62-700 Turek ul. Kaliska 59.
 
 
W załączeniu oferta.
 
Starosta Turecki
/-/ Dariusz Kałużny

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-09 13:42:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-09 13:47:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-09 13:47:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
779 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konsultacje programu współpracy z ngo na 2022 rok.

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
 
Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza konsultacje dotyczące projektu Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
 
Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Powiatu Tureckiego.
 
I. Przedmiot konsultacji: projekt Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
 
II. Termin konsultacji: od 25.10.2021 r. do 08.11.2021r. do godz. 14 00.
 
III. Forma konsultacji: wyrażenie opinii i złożenie uwag na formularzu zgłoszenia opinii lub uwag. Formularz należy doręczyć do Starostwa Powiatowego w Turku lub wysłać na adres poczty elektronicznej: .
 
IV. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:
Wydział Edukacji, Starostwa Powiatowego w Turku.
 
 
 
 
  Starosta Turecki
            /-/   
 Dariusz Kałużny
 
 
 
 
 
 
 
W załączeniu:
1. Projekt Uchwały Rady Powiatu Tureckiego w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
2. Formularz zgłoszenia opinii lub uwag.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-25 13:04:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-25 13:14:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-25 13:14:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
778 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na członków komisji konkursowej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego
 
na podstawie art. 15 ust. 2a, 2b i 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 i z 2021 r. poz. 1038, 1243 i 1535), zwanej dalej ustawą, art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920 i z 2021 r. poz. 1038) oraz Uchwały Nr XXIII/172/2020 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok”,
 
ogłasza
nabór kandydatów na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku dwóch punktów poradnictwa, z czego jeden przeznacza się na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, a drugi na świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
 
Pełna treść ogłoszenia w załączniku.
 
                                                                                                                              Starosta Turecki
                                                                                                                                              /-/
                                                                                                                              Dariusz Kałużny

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-25 12:53:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-25 12:58:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-25 12:58:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
741 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku dwóch punktów poradnictwa, z czego jeden przeznacza się na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, a drugi na świadczenie nieodpłatnego poradnictwa prawnego.

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄD POWIATU TURECKIEGO
 
 
na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920 i z 2021 poz. 1038), art. 11 ust. 1 pkt 2 i  ust. 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1057 i z 2021 r. poz. 1038, 1243 i 1535), w zw. z  art. 11 ust. 1, ust. 1b i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (Dz. U. z 2021 poz. 945),
 
ogłasza
 
otwarty konkurs ofert na powierzenie organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego, realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku dwóch punktów poradnictwa, z czego jeden przeznacza się na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, a drugi na świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
 
 
Pełna treść ogłoszenia konkursowego w załączniku.
 
 
 
 
                                                                                               Starosta Turecki
                                                                                                          /-/
                                                                                               Dariusz Kałużny
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-25 12:24:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-25 12:43:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-25 12:43:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
849 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do zgłaszania propozycji do projektu programu współpracy na 2022 rok.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie informuję, że rozpoczęte zostały prace nad projektem „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
W związku z powyższym, zapraszam organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego z terenu Powiatu Tureckiego do zgłaszania oczekiwanych form współpracy i propozycje priorytetowych zadań publicznych, które powinien uwzględniać program współpracy na 2022 rok.
Propozycje proszę zgłaszać na załączonym formularzu w terminie do dnia 19 sierpnia 2021r.,
na jeden z nw. sposobów:
  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  
  2. za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Wydział Edukacji Starostwo Powiatowe
    w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek (decyduje data wpływu do urzędu).
Na kopercie lub w tytule e-maila należy wpisać:
„Zgłoszenie propozycji do projektu programu współpracy na rok 2022”.
Jednocześnie, informuję, że zgłoszenie propozycji do programu nie jest jednoznaczne z umieszczeniem ich w programie.
Po zebraniu wszystkich propozycji zostanie przygotowany projekt programu współpracy na 2022 rok, który następnie zostanie poddany konsultacji społecznym. Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej zostanie umieszczona na stronie internetowej www.powiat.turek.pl, www.bip.powiat.turek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku.
                                                            Starosta Turecki
                                                                        /-/
                                                            Dariusz Kałużny
 
 
 
Załączniki:
  1. Formularz propozycji.
  2. „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021”.
  3. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-19 10:45:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-19 11:40:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-19 11:40:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
622 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2021 roku.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwałą nr 537/2021 z dnia 09.07.2021 r. Zarząd Powiatu Tureckiego rozstrzygnął otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2021 roku  w zakresie:
  1. wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,
  2. turystyki i krajoznawstwa,
  3. kultury i dziedzictwa narodowego,
  4. podtrzymywania i upowszechniania tradycji narodowej, pielęgnowania polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej,
  5. ochrony i promocji zdrowia,
  6. działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym,
  7. nauki, edukacji, oświaty i wychowania.
 
 
                                                                                                              Starosta Turecki
                                                                                                           /-/ Dariusz Kałużny
 
 
 
Poniżej
 
Informacja o wyborze oferentów i przyznanych kwotach.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-13 14:17:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-13 14:19:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-13 14:19:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020r. poz. 920), art. 15zzm ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U.  z 2020r. poz. 1842 ze zm.), art. 44 ust. 3 pkt 1, art. 47, art. 151 i art. 221 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 869 ze zm.)
zaprasza
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.) do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” z pominięciem otwartego konkursu ofert.
 
I. Rodzaj zadania publicznego związanego z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, z pominięciem otwartego konkursu ofert.
W związku z ogłoszonym, w okresie od dnia 20 marca 2020r. do odwołania, stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, wywołanym wirusem SARS-CoV-2, Zarząd Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił w 2021r. realizację Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Z wnioskiem o przyznanie pomocy finansowej w ramach Modułu IV programu mogą ubiegać się organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.), które w wyniku ogłoszonego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanego wirusem SARS-CoV-2 uruchomiły w 2021r. dodatkowe wsparcie dla osób niepełnosprawnych lub ich otoczenia. Wsparcie finansowe proponowanych działań może dotyczyć m.in.(jest to katalog przykładowych działań):
  1. świadczenia pomocy psychologicznej dla osób niepełnosprawnych albo rodziny osoby z niepełnosprawnością,
  2. transportu,
  3. dostarczania osobom niepełnosprawnym leków, produktów żywnościowych oraz innych artykułów pierwszej potrzeby,
  4. organizacji opieki domowej,
  5. zakupu środków ochrony (jak płyny do dezynfekcji, przyłbice, odzież ochronna),
  6. zakupu do placówek dla osób z niepełnosprawnością wyposażenia po wystąpieniu choroby, tj. np. pościeli, ubrań,
  7. zakupu sprzętu i wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa sanitarnego w placówkach (np. utworzenie odrębnych stołówek),
  8. utrzymania mieszkania chronionego przeznaczonego na „przejściowe” w okresie epidemii dla osób niepełnosprawnych lub rodziny / opiekunów osoby niepełnosprawnej w związku z nałożoną kwarantanną (np. koszty utrzymania lokalu, zakupu środków ochrony, artykułów żywnościowych),
  9. zakupu paczek żywnościowych dla osób niepełnosprawnych, 
  10. organizowania aktywności w celu poprawy kondycji osób niepełnosprawnych.
Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie samodzielnie wybierają taki rodzaj pomocy, który jest niezbędny na danym terenie i wynika ze specyficznych potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców Powiatu Tureckiego lub ich otoczenia.  
 
II. Wysokość środków publicznych przeznaczona na realizację zadania publicznego.
Środki finansowe pochodzić będą z budżetu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Wysokość środków finansowych na realizację zadań publicznych poszczególnych podmiotów określi Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.  
 
III. Jednostka odpowiedzialna za przyjmowanie ofert.
Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek.
 
IV. Wymagania formalne oferty i tryb składania poświadczeń złożenia oferty.
  1. Ofertę należy złożyć na formularzy wprowadzonym Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z dnia 24 października 2018r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018r. poz. 2057).
  2. Ofertę należy sporządzić w sposób przejrzysty i czytelny, zgodnie z instrukcjami umieszczonymi przy poszczególnych polach lub w przepisach oraz z niniejszym zaproszeniem do składania ofert.
  3. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie ze statutem lub innym dokumentem, lub rejestrem określającym sposób reprezentacji oferenta wraz z pieczątkami imiennymi, a w przypadku ich braku wymagane są czytelne podpisy wraz z określeniem pełnionych funkcji.
  4. Wzór oferty można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Turku http://bip.powiat.turek.pl/ .
  5. Do oferty należy dołączyć:
  • dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących – odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym (aktualny  odpis z rejestru – w przypadku KRS nie ma tego obowiązku, o ile dokument jest dostępny w internetowej wyszukiwarce podmiotów KRS – lub wyciąg z ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących);
  • dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentowania, niż wynika z KRS lub innego właściwego rejestru (pełnomocnictwo);
  •  aktualny statut, regulamin lub inny dokument potwierdzający zakres działalności w dziedzinie objętej niniejszym zaproszeniem (kserokopia potwierdzona za zgodność aktualnego statusu, regulaminu lub innego dokumentu);
  •  dokument zawierający informację o niezaleganiu w zobowiązanych podatkowych i w składkach na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (oświadczenie).
  1. Złożenie oferty na realizację zadania publicznego nie jest jednoznaczne z przyznaniem dotacji.
  2. Dopuszcza się złożenie tylko jednej oferty przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  3. Nie dopuszcza się elektronicznego składania ofert.
  4. Kompletne oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Moduł IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.  
  5. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres podmiotu składającego ofertę.
 
V. Termin składania ofert.
  1. Oferty można składać osobiście lub za pośrednictwem, poczty (polecony, potwierdzenie odbioru) w terminie do dnia 23 lipca 2021r. do godz. 15:00.
  2. Złożone oferty wraz z załącznikami są dokumentacją urzędową i nie podlegają zwrotowi.
VI. Postanowienia końcowe:
  1. Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zaproszenia bez podawania przyczyn, a także do niedokonania wyboru w szczególności, gdy w odpowiedzi na zaproszenie wpłyną oferty podlegające odrzuceniu albo oferenci zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
  2. Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.
  3. Wyjaśnień w przedmiotowej sprawie udziela Pani Małgorzata Wojtczak – Kierownik Działu organizacyjnego i ds. realizacji programów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, tel. 63 / 280 11 37, e-mail: .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Michalak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-12 08:04:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-12 08:16:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-16 11:23:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4934 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji